تیکه دار سری 3

آمار مطالب

کل مطالب : 15
کل نظرات : 2

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 49
باردید دیروز : 4
بازدید هفته : 83
بازدید ماه : 81
بازدید سال : 708
بازدید کلی : 6392

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان از هر دری سخنی و آدرس douzaine.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : helya
تاریخ : چهار شنبه 3 دی 1393
نظرات

 

 

 

ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻣﻦ ﻧﻤﯿﮕﻢ ﺗﻮ ﻋﻮﺿﯽ ﻫﺴﺘﯽ

ﻭﻟﯽ ﺷﮏ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺍﮔﻪ ﻗﻠﺐ ﺁﺩﻣﺎ ﻫﻢ ﻭﺍﺳﻪ ﻭﺭﻭﺩ ﺑﻬﺶ ﭘﺴﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺖ

ﻣﺎﻝ ﺗﻮ ﯾﺎ ۱۲۳۴ ﺑﻮﺩ ﯾﺎ ۴ﺗﺎ صفر !

 

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)

 

به آدم ها تکیه نزن

آدم ها هم مثلِ دیوار با زلزله ی نگاه دیگری پشتت را خالی می کنند

 

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)

 

اون که از من گذشت ، واسه من درگذشت

پس روحش شاد و یادش فراموش !

 

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)

 

نه !

چشمانم شور نبود

اگر که آخر کارمان ندامت شد ، دست هایم بی نمک بود !

 

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)

 

ﺑﻪ “ﺑﻌﻀﯿﺎ” ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ :

ﺗﻮ ﻓﻘﻂ ﯾﻪ ﺷﻮﺧﯽ ﺑﻮﺩﯼ ، ﺍﻭﻧﻢ ﺍﺯ ﻧﻮﻉ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻧﯿﺶ !

 

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)

 

تک پرم نماندی ، خیالی نیست …

دیگری پرپرت میکند !

 

 

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)

 

کافیست جای زخمت را بلد باشند

آنگاه از اعلاترین نمک برایت مرحم می سازند

همان هایی که از جان برایشان مایه می گذاشتی !

 

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)

 

بزرگترین پشیمانی ام ساعت ها جمله ساختن

برای کسانی بود که لیاقت یک کلمه را هم نداشتند !

 

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)

 

واسه همه وقت داشتی

به جز منی که واسه هیچکس به جز تو وقت نداشتم …

 

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)

 

سکوت می کنم و او فکر میکند بازی را برده

ولی هرگز نمی فهمد با هر کسی رقابت نمی کنم !

 

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)

 

آی تویی که عاشقش شدی

استخوان هایت را محکم ببند

همین روزها بهت میگوید دیگر نمی خواهمت

و این محکم کاری اینجا به کارت می آید !

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)

 

 

شاخ نیستم!
ﻭﻟﯽ ﺑﺎ ﻫﻤﯿﻦ ﺳﻦ ِ ﮐَمم ﻣﺮﺟﻊ ﺗﻘﻠﯿﺪِ ﺧﯿﻠﯿﺎم !...

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)

 

✔ﺻﺪﺍﻣﻮ ﺩﺍﺭﯼ؟♥♡↯
ﺧﻮﺵ ﺑﺤﺎﻟﺖ !
ﺧﯿﻠﯿﺎ ﻓﻘﻂ ﺣﺴﺮﺗﺸﻮ ﺩﺍﺭﻥ !!!...

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)

 

 

✔ ﺑﻌﻀﯿﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﺑﺎ ﺧﯿﻠﯿﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﻡ♥♡↯
ﺧﯿﻠﯿﯿﺎﺍﺍﺍﺍﺍﻡ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﺑﺎ ﺑﻌﻀﯿﺎﺍﺍﺍﺍﻡ
ﻗﺸﻨﮕﯿﺶ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﻣﻦ ﻣﻮﻧﺪﻣﻮ ﺗﻨﻬﺎﯾﯿﺎﻡ !...

 

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)

 

 

✔ﺑﻌﺪ ﻣَﺮﮔَﻢ !!!♥♡↯
ﺟِﻨﺎﺯَﻡُ ﺑﺴﻮﺯُﻧﯿﻦ!!!
ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻡ !!!
ﺣَﺴﺮﺕ ﺳَﺮِﺧﺎﮐ ﺍﻭﻣَﺪﻧَﻢ ﺑﻪِ ﺩِﻝِ
ﺧﯿﻠﯿﺎ ﺑﻤﻮﻧﻪ ...

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)

 

 

✔ﻣﺎ ﻫﯿﭻ ﻧﯿﺴﺘﯿﻢ ﺍﯾﻨﻢ ﻟﻄﻒ ﺧﺪﺍﺳﺖ♥♡⇜

! ﻭﻟﯽ ﻫﻤﯿﻦ ﻫﯿﭽﯽ ﺍﺭﺯﻭﯼ
ﺧﯿﻠﯿﺎﺳﺖ

 

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)

 

ﺑﺎ ﻗﻠﯿﻮﻥ ﻭ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﻭ ﻣﺸﺮﻭﺏ ﻋﮑﺲ ﻧﺪﺍﺭﻡ♥♡↯

ﺑﺮﺍﯼ ﻋﮑﺲ ﻭﺍﺳﻪ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﻣﺠﺎﺯﯼ ﻧﺮﻓﺘﻢ ﺁﺗﻠﯿﻪ♥♡↯

ﻭﺍﺳﻪ ۴ ﺗﺎ ﻻﯾﮏ ﺑﯽ ﺍﺭﺯﺵ ﺍﻟﺘﻤﺎﺱ ﻧﻤﯿﮑﻨﻢ♥♡↯

ﺭﻓﯿﻖ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﯽ ﻭ ﻏﻤﺎﯼ ﺩﻭﺳﺘﺎمم♥♡↯

ﻫﻤﯿﻨﻢ ﮐﻪ ﻫﺴﺘﻢ ﻭ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻧﻤﯿﮑﻨﻢ♥♡

ﺧﺎﺹ ﻧﯿﺴﺘﻢ ﭼﻮﻥ ﻋﻘﺪﻩ ﻧﺪﺍﺭﻡ !♥♡↯

ﺑﺎﻻ ﻧﯿﺴﺘﻢ ﭼﻮﻥ ﭘﺮﭼﻢ ﻧﺪﺍﺭﻡ !♥♡↯

ﻓﻘﻂ ﯾﻪ ﺁﺩﻣﻢ !♥♡↯

ﭼﯿﺰﯼ ﮐﻪ ﺧﯿﻠﯿﺎ ﻧﯿﺴﺘﻦ !!!!!!!!!!!!!(x_x)✔✔

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)

 

 

مهلت بده میروم

فقط پایت را بردار تا غرورم را جمع کنم !

 

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)

 

خیلی سخته که عشقت رو تو خیابون ببینی بعد اس بدی بگی کجایی ؟

بگه تو رختخوابم ! بعد از کنارش رد بشی بگی مراقب خودت باش

توی خواب راه میری !

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)

 

کجای زندگی را با تو مشترک بوده ام که حالا تلفن خوش خیالت تو را مشترک مورد نظر من میخواند ؟!
مورد نظر شاید ولی مشترک !؟ هه ، گفتم که خوش خیال است !

 

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)

 


بعضیارو اگه با پودر 24آنزیم هم بشوری بازم لکه ننگشون از زندگیت و گذشتت پاک نمیشه !

 

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)

 

عاقبت به این نتیجه میرسیم که

حضورِ بعضی‌ انسانها در زندگی ما آنقدر پوچ و بی‌ معنا بوده که

جای خالی‌ آنها را فقط همین نبودنشان پر میکند !

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)

 

بیشتر از آنچه سزاوارش باشم بهم صدمه زدی

فقط به این خاطر که بیشتر از آنچه سزاوارش باشی عاشقت بودم !

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)

 

دوست داشتن دل های بزرگ لیاقت میخواهد

چیزی که تو نداشتی بی لیاقت من !

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)


غلط املایی بیش نبودی
زیرت خط کشیدم و دو خط از روت نوشتم که دیگه تکرار نشی !!!

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)


اینایی که به یکی دس میدن ، به یکی پا میدن ، به یکی دل
اینارو اذیت نکنین ، اینا کارت اهدا عضو دارن !

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)


گذشتم ، گذشتی !
من از یک دنیا برای تو و تو از من برای …

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)


من لیمو شیرین زندگی تو بودم ؛ تموم شیرینی های زندگیمو به تو دادم اماچه زود تلخ شدم و چه ساده منو دور انداختی !

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)


دنیای تو رنگارنگ است و دنیای من سیاه ولی یک رنگیه من به همه ی دنیای تو می ارزد !

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)


ممنونم که به من فهماندی اشتباه است به هر کسی اعتماد کردن !

 

Avazak.ir Line27 تصاویر جداکننده متن (2)


ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺗﻮ ﻧﻤﯽ ﮔﺮﺩﻡ ، ﺩﻧﺒﺎﻝ ﮐﺴﯽ ﻣﯽﮔﺮﺩﻡ ﺗﺎ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻧﺸﺎﻧﺶ ﺩﻫﻢ ﻭ ﺑﮕﻮﯾﻢ : ﻣﺜﻞ ﺍﻭ ﻧﺒﺎﺵ …

 

 

 


تعداد بازدید از این مطلب: 614
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی رو در این وبلاگ داشته باشید .


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود